4.8.14

TEN DAYS ON THE BALTIC SEA

Huomenna minun on taas aika raahta laukkuni Symphonylle ja asettua aloilleni hyttiin joka tulee olemaan nukkumis- ja rauhoittumispaikkani seuraavan kymmenen päivän ajan. Hyttissäni ei kovin montaa neliötä ole, ja kaappitilaakin on aika rajatusti, joten pyrin aina pakkaamaan mahdollisimman fiksusti. Useinhan siinä tosin käy niin että tavaraa (lähinnä vaatteita) on vähän turhan paljon mukana, harvemmin kun siellä tulee käytettyä muuta kuin työ- ja treenivaatteita. Tänään kuitenkin tuntui että sain pakattua aika fiksusti, ja laukkuun jäi jopa vähän ylimääräistä tilaa kun olin saanut kaikki sinne pakattua! Tässä ei edes taida olla mitään ns. turhaa, tai no olisinhan mä ehkä muutaman t-paidan voinut jättää pakkaamatta, kun en minä niitä hirveän useaan otteeseen töissä ehdi käyttää. Meillä on laivalla henkiläkunnan omat pesu- ja kuivuskoneet, ja yleensä pyrin pakkaamaan niin että pärjään yhdellä pesukerralla. Silloin pesuvuorossa on aina alus- ja treenivaatteet, muut pärjäävät kotiintuloon saakka.

Tästä puuttuu vielä meikit ja ihon- sekä hiustenhoitotuotteet, alusvaatteet, elektroniikka, vitamiinit sekä muut lisäravinteet ja keittiövaaka.
Pakkaamisen lisäksi olen pyrkinyt käyttää viimeisen vapaapäiväni mahdollisimman tehokkaasti. Huomenna alkavan lepoviikon kunniaksi tein tänään tuplatreenit, ja olen myös nauttinut lämpimästä säästä tenttikirjaa lukien. Meillä on täällä ihan lähistöllä ihana iso viheralue, josta otan kyllä kaiken ilon irti niinä harvoina kesäpäivinä mitä täällä olen!


Voisihan sitä mukavempaakin aurinkolukemista valita... 

Olisipa tällaiset kelit koko vuoden ympäri, niin voisi aina yhdistää opiskelemisen ja auringonoton...

Nyt lähden unten maille jotta jaksan huomenna ajoissa ylös! Toivottavasti ehdin postailla vähän työpassin aikanakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti