18.8.14

CALIFORNIA

Kuten joku ehkä tietääkin, olen toivottoman huono pitäytymään jossain tietyssä hiusvärissä. Muutaman vuoden sisään olen miksaillut melkein mustasta punaiseen ja blondiin. Nyt olen viihdynyt vaaleissa hiuksissa jo jonkin aikaa, ja todellakin toivon etten lähiaikoina saa mitään päähänpistoa yht'äkkiä värjätä hiuksiani tummiksi!

Ainoa miinuspuoli semiblondina olemisella on tietenkin juurikasvu. Itselläni on luonnostaan sellainen keskiruskea hiusväri, mikä johtaa ei-niin-nättiin juurikasvuun. Eilen oli taas aika vähän freessata hiuksia, ja päätin käyttää minun parin vuoden takaista luottoväriä, Loréal Préferencen California-nimistä hiusväriä. Valitettavasti juuri se väri oli KICKSistä loppu, mutta myyjän mukaan Excellence-sarjan hiusväri nr. 8 on täysin samaa sävyä, joskin väri on vähän peittävämpi. 
Tätä väriä mä sitten lopuksi käytin

Ennen värjäystä. Väri oli jo vähän kulahtanut.

Värjäyksen ja kiharruksen jälkeen. Hiukset ovat kiiltävemmät ja väri on eloisampi ja freessimpi
Olen oikein tyytyväinen lopputulokseen ja taidankin pitäytyä tässä sävyssä jatkossakin. Lämmin, muttei kuitenkaan keltainen, kaunis, vaaleahko väri.

Mitä pidätte lopputuloksesta?

1 kommentti: