16.8.14

BACK TO SCHOOL

Hei!

Laivalta on kotiuduttu ja koulunpenkille palattu. 

Melkein. Mulla on ensi viikolla yksi tentti, johon opiskelun aloitin tuttuun tapaan hyvissä ajoin, eli vajaan viikon ennen tenttiä... Koska täällä kotona on ihan mahdotonta oppia yhtään mitään jos molemmat ollaan kotona, olin koulun kirjastossa pänttäämässä eilen. Oikeastaan tuntui aika mukavalta olla taas koululla, ja melkein jopa innoissani odotan syyskuun ja koulun alkamista.
Calle ja Johan kävelivät kanssani koululle. Mä en malttaisi pukeutua mihinkään muuhun kuin noihin H&M:n löysiin boyfriend-farkkuihin!
Olen edelleenkin aivan superrakastunut tähän Airiin, se tekee opiskelustakin paljon mieluisempaa.
Mulla on toisinaan todella huono keskittymiskyky, enkä osaa keskittyä ollenkaan jos ympärilläni on paljon hälinää. Tämän takia opiskelen mieluiten kotona ja yksin, sillä vaikka kirjastossa kuuluukin olla hiljaa, niin aina siellä joku puhuu jostakin. Nyt oli onneksi ihan tyhjää ja hiljaista joten sain aika paljon tehtyä :)

Okei, kyllä keskittyminen hiljaisuudesta huolimatta lähti välillä omille teilleen...
Kirjaston sulkiessa suuntasimme Strandvägenilla sijaitsevaan Strandcafét-nimiseen ravintolaan lounaalle. Olen muutaman kerran aiemminkin käynyt siellä syömässä, ja en voi kuin suositella kyseistä paikkaa! Ihanat maisemat merelle ja Gröna Lundille, kohtuuhintaiset ruoka-annokset ja erittäin maistuvaa, raikasta ja suht kevyttä ruokaa. 


Mä söin tulista tonnikalaa. Todella hyvää!
Nyt mä jatkan tuon karvaisen otuksen hellimistä ja Suitsin tuijottamista, olen totaalisen koukuttunut tuohon sarjaan...
Elämäni mies

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti