16.11.10

Punta Cana 14.11 & 15.11

Holaa! Sunnuntaina käytiin syömässä hotellin japanilaisessa ravintolassa, missä saa ihanan ruuan lisäksi katsoa kun kokki valmistaa sen ruuan.











Eilen me käytiin sellasella venereissulla, jossa ajettiin altaalle jossa ui haita ja rauskuja. Päästiin sitten uimaan niiden seassa :D Voin kertoo että olin aika paniikissa yhessä vaiheessa kun opas huutaa että SHARK ja mä en nähny sitä missään:D Räpiköin ennätysvauhtia pois altaasta, mutta sit mua rupes harmittaa oma pelkurimaisuuteni ja lähin altaalle uudestaan, ja näin sen hain ihan kunnolla. Se siis ui mun alla, n. metrin musta yhessä vaiheessa :D



Mä olisin niiiiin halunnu "pelastaa" tän pennun! Se oli niin pieni ja laiha ja arka että oikeen sydämmeen sattui :(

Mä tiedän ettei noihin koiriin kai pitäis koskea, mutta kun oli aivan pakko...




Tossa altaassa se hai sitten ui...

Se muuten harmittaa kauheesti etten ole päässyt ratsastamaan rannalla! Kysyin sellaselta tuorist guidelta että olisko siihen mahdollisuus, mutta se sano jotain että niillä ei just nyt oo hevosia täällä koska oli ollu se hurrikaani-varoitus o.O
Mä voisin rakentaa majan, lennättää koirat tänne ja muuttaa asumaan tohon rannalle. Toi on oikeesti kaunein ranta minkä oon ikinä nähny, ku se on ihan koskematon.


Mä en tajuu et miten toi KUMIVENE voi lentää :D:D Sain lievän shokin ku eka näin ton. Siis mitä hittoa, lentävä KUMIVENE :D:D:D

Nyt oottelen että Jonas herää niin lähetään aamupalalle. Tää on meidän vika kokonainen päivä täällä:( Mä en ollenkaan haluis lähteä kotiin, vaikka mulla on kyllä koiria ja perhettä ikävä.

14 kommenttia:

  1. Hahah vika kuva. Mitä hemmettiä oikeesti?! : DD

    VastaaPoista
  2. Perus riippuliidinhän toi periaattessa on. Tai siis moottoroituna niitä kutsutaan "traikeiksi". Kumivene painaa sen verran vähän että ei se siihen mitenkään vaikuta. :D

    VastaaPoista
  3. Mä en kestä näitä kuvia :D Ihania. Oon niiin kateellinen, kelpais tollanen loma mullekin!

    VastaaPoista
  4. AnsQ: Haha niinpä :D Se näytti tosi koomiselta :D

    Sampsa: No niin onkin mutta se näytti niin hassulta. Ku yhtäkkiä jonas vaan sanoo: katoppa nadja taivaalle siellä lentää kumivene :D

    Riikka: Haha no kohta loppuu loma niin näitä kuvia ei enää tuu kauheesti ;) Täällä on kyllä ollut ihan huippua!

    VastaaPoista
  5. Noi bikinit on aivan ihanat! Paljon ne maksoi? :)

    VastaaPoista
  6. Tykkään niistä itekkin :) En muista tarkkaa hintaa, mutta bikinit + rintsikat + pikkarit oli yhteensä n. 130 dollaria, niin varmaan makso joku 60 dollaria noi :)

    VastaaPoista
  7. Mun täytyy kyllä sanoa että sä olet saanut kroppasi todella hyvään kuntoon! Et ole yhtään liian laiha tai liian lihaksikas, vaan juuri sen kokoinen, jota minä ihannoin. Niin kaunista!
    Tosta lomasta ja noista kuvista täytyy sanoa sen verran, että olen todella kateellinen :D Aivan upean näköistä ja teillä oli varmasti todella onnistunut loma :)

    VastaaPoista
  8. Munkin piti sanoa että sä näytät aivan upealta! voisitko kertoa vähän esimerkiksi mitä lihaksia treenaat eniten ja mitä muita liikuntamuotoja harrastat? ois kiva saada oma kroppa tollaseen kuntoon.. :)

    VastaaPoista
  9. antsu: Kiitti, kovaa treeniä se on vaatinutkin :D Oli aivan ihana loma eikä nyt ollenkaan kiinnosta täällä Suomessa oleminen, lähtisin ihan heti takas jos siihen olisi mahollisuus :)

    Anonyymi: Kiitos! :) Mun kroppa rupes muuttumaan oikeestaan vasta kun alotin salitreenin. Ennen kävin kauheesti pumpissa ja erilaisissa jumpissa, mutta se ei kauheesti, ainakaan ulkonäöllisesti, muuttanu mun kroppaa. Eli salitreeniä (mulla on kaks ohjelmaa, yks koko kropalle eli kädet, selkä, jalat, vatsa, peppu ym, ja toinen joka keskittyy vaan vatsaan, reisiin ja peppuun) spinningiä, joskus jotain jumppia, ja päivittäiset kävelyt koirien kanssa. Ja tietty ruokavaliotakin pitää vähän seurailla. Nyt reissun jälkeen en tosin enää jaksa pitää samaa kuria kun ennen reissua, mutta jatkan tietty salilla käyntiä ja syön herkkuja kohtuudella. liikunta-tagin alta löytyy aika paljon juttuja mun liikkumisesta ja syömisistä :)

    VastaaPoista
  10. Uskon sen! Munkin täytyy lukea tuolta liikunta-tagista noita juttuja! Jatka vain niiden kirjoittamista, täällä ainkin yksi innokas lukija :)

    VastaaPoista
  11. Piti vielä kysyä että meinaatko sillä salitreenillä sitten sellasta että käytät niitä pelkkiä lihaslaitteita eli et niinkään keskity kestävyyskuntoon vaan lihaskuntoon? :)

    VastaaPoista
  12. Käytän aika paljon vapaita painoja ja sit myös vähän joitain laitteita ja fysiopalloa, mutta teen aika paljon toistoja (15 x 3) joten se ei kauheesti kasvata niitä lihaksia. Mutta siis lihaskuntoon keskityn enemmän :) Tulipa sekava vastaus :D

    VastaaPoista
  13. Onpas ihania kuvia! Toivottavasti oli mukava reissu :)

    Saanko kysyä että kuinka pitkä olet?

    VastaaPoista
  14. Oli aivan mahtava reissu! :) Oon 173 cm

    VastaaPoista