17.11.10

just wanted to say hey



Hjellooou. Mua väsyttää hirveesti, kuten tosta minuutti sitten otetusta kuvasta saattaa huomata, mutta en saa nukuttua, huominen kotiinpalu jännittää pikkasen. Kello on täällä kohta 12 yöllä, ja huomenna on herätys 05.40 jotta ehdittäis nähdä auringonnousu:) Kone lähtee täältä New Yorkiin 14.50. Nykistä lennetään frankfurtiin ja sieltä Suomeen. Kotona ollaa torstaina kuuden aikaan illalla. Kattokaa muuten kui paljon mun hiukset on vaalentunu! Mun pitää varmaan kuitenkin värjätä ne ku tuun kotiin koska toi juurikasvu alkaa olemaan aika järkky. Oon ruksettunutkin tosi paljon! Kyllä mä muutenkin saan väriä aika nopee ja paljon, mutta en kyllä muista milloin viimeks olisin ollu näin ruskee. Ei mulla varsinaista asiaa ollu:D Heitän tänne loppuun viel kuvan lauantaista ku meidän piti lähteä ulos juhlimaan, mutta Jonas nukahti ja ku herätin sen ni se ei enää jaksanu mennä. En olisi oikeestaan minäkään joten se ei varsinaisesti haitannu mitään. Olis kuitenki ollu ihan kiva kokea vähän paikallista yöelämää. No, ens kerralla sitten ;)
lauantaina

3 kommenttia:

  1. Nää reissupostaukset on ollut aivan ihania! Voisitko kertoo suomeen palattuas enemmän tuosta hotellista? :) niin ja sitä piti kysyä, että mikä kamera/salama teillä on käytössä, kuvat on niin mahtavia!

    VastaaPoista
  2. eks se oo se nissanin salama? :D

    VastaaPoista
  3. Celine: Kiitos! Harmittaa kyllä kauheesti tää lähtö:( Joo voin kertoa enemmän hotellista! Tää salama on Nissin Di622 ja kamera Canon EOS D1000 :)

    Anonyymi: Melkeen, Nissin on merkin nimi ;)

    VastaaPoista