7.6.10

Italia/Sveitsi päivä 1, Milano

Noniin, nyt on reissupostaussa tulossa. Alotetaanpa nyt ekalla päivällä. Eli lähettiin joskus aamulla ajamaan kohti Tamperetta Soffa ja Konsta kyydissä. Ryanairin lento nousi kai joskus kolmen aikoihin, ja oltiin perillä about kuudelta paikallista aikaa. Saavuttiin siis Bergamon lentokentälle, josta matkustettiin bussilla Milanon Centrale statione juna-asemalle. Sieltä otettiin taksi meidän hotlalle. Sinne olis kyl päässy näppärästi metrollakin, mutta me ei sitä silloin viellä tiedetty. Meidän hotellin nimi on Atahotel Linea Unooli, ja voin kyllä suosietella sitä jos Milanoon lähdette! Meillä oli ihan tosi ihana hotellihuone seitsemännessä (eli ylimmässä) kerroksessa, iso parveke, paljon peilejä, kiva vessa, keittiönurkkaus ja mukava sänky. Ainoa mikä ärsytti tossa sängyssä oli se et se oli kaksosanen, eli ne kaks osaa liuku pois toisistaan yön aikana, ja sit mä lopuks nukuin aina siinä raossa kun mulla on joku ihme ongelma et mun on aina pakko olla ihan Jonaksessa kiinni ku nukun. Mutta aamiainen oli hyvää, joskin epäterveellistä erittäin nopeilla hiilareilla (croissangit ja nutellaa anyone?) ja metroasemalle oli about kymmenen metriä hotellin pääovelta. Siinä lähistöllä oli kivoja ravintoloita (HUOM! ne aukee vast seitsemältä illalla-.-) ja halpoja kenkäkauppoja.
näkymä partsilta keittiönurkkaus sänky aika surkea kuva, mutta kuitenkin tältä näytti ku astui huoneeseen sisään
Paahdattelin parvekkeella vähän aikaa, jonka jälkeen vedettiin toiset vaatteet päälle ja mentiin syömään ja tutkimaan lähiympäristöä.

toppi: Gina Tricot
shortsit: Lindex
kaulakoru: H&M
rannekotu: Bijou Britgitte
galdiaattorit: Vagabond
Syötiin silloin ekana päivänä varmaan reissun parhaat sapuskat yhdessä kivassa pikkuraflassa. Jonas söi jotain äyriäispastaa (joka oli supersuper hyvää, halusin koko reissun aikana takas sinne ravintolaan koska mäki halusin annoksen sellasta:D) ja mä söin pizzaa jossa oli pinaattia, mozzarellaa, kinkkua ja sit tais olla viel jotain muuta juustoa. Syötyämme kävelimme vähän siinä lähistöllä, ostettiin ihanaa jätskiä ja mä bongasin kasoittain mahtavia kenkiä, joita en kuitenkaan viellä ostanut.

Tän näköstä siellä oli

Ku tultiin takas hotlalle nukahdettiin heti. Milano sai mut kyllä rakastumaan jo ensimmäisenä päivänä :)