7.1.12

2011, tammi- kesäkuu

Huh, onpa ollut rankka ja tapahtumarikas vuosi! Toivon todella että tästä vuodesta tulee parempi, tai itseasiassa tiedän että siitä tulee, koska olen päättänyt niin!

Tammikuu

Pyörin aika paljon Tukholmassa ja opin löytämään siellä.


Käytin tota takkia ihan koko ajan!

Mulla oli pikkasen ihanat hiukset! Mitä ihmettä mä oon menny tekee niille nyt haha :D

Pidettiin Beccan kanssa mun "singelparty", tosin en tainuut edes olla sinkku silloin :D

Helmikuu

Olin kauhee ruipelo haha :D Nojoo jos rehellisiä ollaan niin ei mua hirveesti haittais jos olisin vieläkin tuon näköinen.


Vietettiin tonin synttäreitä Lahdessa. Se vahvin kuva mikä mulle jäi Lahdesta oli se että kaikki tappelee siellä koko ajan, jopa tytöt, ja siellä kuunellaanm hirveesti suomiräppiä! Oli seillä ihan kivaa kuitenkin

Rupesin juomaan hirveesti viiniä. Ei mikään ihme että pari kiloa on tullut lisää

Mun "hullu majava" ilme syntyi!

Käytin kivoja nahkasortseja! Jotka ei tosin ollu kauheen kivat päällä.

Maaliskuu

Mulla oli kauhee kriisi ja olin jo silloin tosi lähellä leikata sen pituset hiukset mitkä mulla nyt on.

Käytin taas niitä sortseja! Tykkään tästä asusta.

Tääkin on kiva asu!

Tein paf-promoa Viking Lina expressillä. Oli astetta kiinnostavampi työreissu...

Oli ihan hirveen paljon lunta! Hyi

Otin mun tokan tatuoinnin. Kohta olis kolmannen vuoro ;)

Löysin mulle ja Soffalle ihanan asun Meilahdesta (johon muuten juuri nyt etsitään vuokralaista! Kiinnostuneet ilmoitelkaa!)

Muutettiin ja oli kauhee kaaos.

Kävin kampaajalla mutten uskaltanutkaan leikata niin lyhyeksi kun olin ajatellut.

Käveltiin mooooonta lenkkiä seurasaaressa.

Huhtikuu



Oli Enriquen keikka ja meillä oli ihan hulvattoman hauskaa! Ja käytettiin nähtvästi aika reilusti tota mun pinkkiä huulipunaa...


Juhlittiin. Paljon.

I like! Voisin kaivaa noi arskat esiin jostai.

Hmm. Ei niin tyylikäs, mutta erittäin tavallinen, laiva-asu.

Tein paffia. Kuten kaikkina muinakin vuoden kuukausina.


Käytiin äidin ja veljien kanssa superihanassa reissussa Kreikassa!

Söin vauvaruokaa? Wtf?


Toukokuu

Toukokuun eka päivä käytiin Soffan kanssa kattomassa Rock The Ballet, jonka jälkeen oltiin niin hyvällä tuulella että päätettiin lähteä baanalle. Ja oli muuten ihan superhauska ilta! Tutustuttiin pariin ruotsalaiseen poikaan joita näen vielläkin joskus kun olen Tukholmassa. Olin lähtenyt kaverille jatkoille ilman takkia koska Soffalla oli mun narikkalappu, mulla oli puolikkaan nyrkin kokoinen mustelma leuassa, ja Soffa toi mulle vaatteita sinne mun kaverille seuraavana päivänä eikä lopettanut mun mustelmalle nauramista puoleen tuntiin....


Astan ja mun romanssi alkoi. Ihana Asta!

Käytiin piknikillä

Ja IKEASSA! Ja mulla oli taas kiva asu jee!

Yritin joskus treenata mut ei siitä oikeen tullu mitään.

Punkkua tuli joutua jonkin verran. Ihan vaan ton lasin vuoksi.


Juhlittiin jellonia.

Ja mulla oli edelleenkin tosi kivat hiukset! Toisaalta ne oli kyllä ihan megakuivat ja katkeili kokoajan.

Lovely ladies


Tein mä joskus töitäkin enkä pelkästään juhlinut...

Kesäkuu

Kävin kaverin pomon synttärijuhlissa.

Minä ja jonas alettiin taas seurustelemaan, itseasiassa meidän suhde alkoi tällä reissulla.

Mulla ja Soffalla oli tuparit ja me pussailtiin.

Olin laivalla juhannuksena.

Ja olin blondi!

Kaikki mun kesän asut on yhtä järkyttäviä! Hyi.

Huomenna saatte loput kuukaudet :)

3 kommenttia:

  1. Hei, mulla on kämppä hakusessa! Onko tuo koko kämppä vuokrattavana vai huone vain?

    VastaaPoista
  2. Voeee, sie oot nii kaaaunis :) Ja tuo sun koira on niii söpö :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Se tais mennä jo, koko kämppä olis ollu ja vuokra 990€/kk :)

    Jonna: Thänks! Ja niin se kyllä onkin! :D

    VastaaPoista