8.1.12

2011, heinä- joulukuu

Jatketaanpas!

Heinäkuu



Vietettiin Annan synttäreitä ja päätin värjatä hiukset!

Eli musta tuli brunetti!


Käytiin Jonaksen ja koirien kanssa Suomenlinnassa.

Sataman Robertsissa tuli istuttua parikin kertaa

Matkalla korkeasaareen!

Elokuu

Käytiin poikien kanssa uimassa. Tuolla oli ennen sellanen tosi kiva flengausnaru, mut se oli nähtävästi katkennut joten meidän piti tyytyä tohon laituriin :P

Syötiin sushia koko ajan

Egoilin...

Jonas oli mukana Tukholmassa ja mä jatkoin tätä mun lihoamisprojektia.

Täällä mä asuin about koko ajan!

Käyiin viettämässä yhteenmuuttoa (?) Casa Mareen ja meillä oli hirveen jäätävä illallinen :D


Jatkettiin siitä myöhemmin ulos ja se oli tosi kivaa :)


Krapulapäivä.

Järjestin ihanan ost&vinkväll mun ihanille tytöille! Meillä oli ihan superhauskaa :)

Kävin Iris-elokuvan kutsuvierasnäytöksessä.

Syyskuu
Sain mun ihanan nahkatakin


Käytiin Beccan kanssa Casassa joissain Hankkenbileissä. En oo menossa uudestaan niin tylsää porukkaa siellä oli :D


Seuraavana päivänä pidettiin meidän Torr Bakom Öronen-juhlat. Eli juhlistettiin Matiaksen konfirmaatiota, Tykon protuleiristä selviämistä ja siinä sivussa vielä mun 21v-synttäreitä.

21v-päivänäni käytiin leffassa Tykon kanssa.

Sitten päätinkin yhtäkkiä vaalentaa hiukseni... Not so smart.

Välivaihe.

Ja sit ne olikin jo vaaleet!

Löysin mun ihanat nahkapökät.

Lokakuu

Mun elämä oli ihan hullua mut tää oli kuienkin kiva asu!

Otin kuvia mun ja Jonaksen asunnosta.

Kävin Mariannella kasvohoidossa! Käykääpäs varaamassa aika Kirpulle ;)

Chip poseeras :)

Hengailin paljon Tukholmassa ja showryhmän kanssa. Olin töissä about 25päivää sinä kuuna.

Ehdittiin kuitenkin käydä Jonaksen kanssa sirkuksessa. Sen jälkeen taidettiinkin erota.


Tyko ja Matias tuli laivalle piristämään mun arkipäivää! Oli tosi kiaa näytellä niille paikkoja ja tutustuttaa ne kaikkii mun työkavereihin :)

Marraskuu

Värjäsin hiukseni takas ruskeiksi ja egoilin sen kunniaksi erityisen paljon!



Paffia Astan kanssa. törmäsin muuten tohon raitapaitaseen poikaan UV:na, ku menin puhumaan sille se katto mua sen näkösenä et olisin ihan hullu. VILKEN DÅRE!

Olin töissä 100%PARTYn Judgement Day-risteilyllä ja se oli ihan huippukivaa. Sinä risteilyllä rakastuin Italo Brotherseihin, chopchopchop.

Tukholmassa chillailua Sandran kanssa.


Mun ja Astan risteily, joka oli ihan MAHTAVA!

Joulukuu

Leikkihuoneen pikkujoulut. Tuli syötyä pikkasen!

Mun eka kuukaus "lyhyt"hiuksisena.

Jouluaattona meikä oli Myy!

Hauvatkin toivotti hyvää joulua :)

Olin töissä yhen risteilyn joulun ja UV:n välissä ja käytiin Robbanin kanssa tsekkaamassa Beyond retro.


Juhlin uutta vuotta ihanien ihmisten kanssa :)

4 kommenttia:

  1. Oot ollu niin kauniina koko vuoden! Ihana postaus:-)

    VastaaPoista
  2. Oot niin kaunis ja noi sun vaaleet hiukset on nii upeet mutta tottakai noi tummatkin on kivat!..jajaja mitäs vielä kertoisin noh vaikutat nii mukavalta ja ihanalta ihmiseltä<3

    Onks sun mielest laivalla työskentely kivaa? Ja lähestyykö humalaiset miehet sun luokse usein töiden aikana jotain hörisemään?:D (voin vaan kuvitella, kun risteilyiltä löytyy ainakin 45v Pertti ja Tapsa laulelemassa merimieslauluja ja änkyttämässä jotain hyvin huonoa ruotsia :D)

    VastaaPoista
  3. kerros vähän tosta jäätävästä illallisesta, kuis nyt niin? :-D

    ja hmh, mä luulin että ootte viel yhdessä jonaksen kans. et oo (ainakaan mun tietääkseni) kirjottanut tänne blogiin että ootte eronnu.

    VastaaPoista
  4. Goldery: Thanks!

    Anonyymi: Vooi kiitos! :) Ja on se ihan superkivaa! Yleensähän mä istun leikkihuoneessa tai oon muumin tai myy joten ei ne silloin hirveesti tuu häiritsemään. Tosin jouluna laivalla oli yks tosi härski isä joka ei jättänyt myytä rauhaan... Ku tekee promoja niin kyllähän ne joskus tulee ja mä hermostun niille aika useinkin mut suurimmaks osaks siellä on ihan mukavaa porukkaa :) Ei siljalla mun mielestä oo niin paha kun siellä on kuiteski eniten jotai lapsiperheitä ja joskus jotai opisekluryhmiä.

    Anonyymi: Haha en mä oikeen tiedä muistan vaan että se oli jotenki hirveen jäätävä, syötiin vaan nopeesti et päästäis lähtemään :D

    Hmmm no mä kerroin siitä ehkä vähän epäselvästi. Tässä postauksessa se tuli ilmi: http://fashiondepends.blogspot.com/2011/10/alkaa-pelastyko.html

    VastaaPoista