13.9.11

Kesä 2011 kuvina

Keräsin kaikki kesän lempparikuvat, tai no en ehkä lempparikuvia vaan ne kuvat jotka parhaiten kuvaa kesää :)

Tukholma murun kanssa


SUSHI&WOK

Pidin tuparit

Olin ihan tosi blondi!

Jonas oli kännissä joten musta oli sikakivaa kiusata sitä hähäää

vietin juhannuksen sympalla

Tukholma:)

Olin ihan järkyttävän näköinen! Painavempi kuin koskaan ja muutenkin räjähtänyt

vietettiin Annan synttäreitä

Aloitin mun kynsien kasvattamis prosessin!

Söin suklaata...

ja join kahvijuomaa :D


käytiin suomenlinnassa!

Ubbe ui

ja Chip chillailee


Arinko!

Söin ihan hirmuisesti sushia!

Laitatin ripsienpidenykset


Pojat :)

Värjäsin hiukset ruskeiksi ja olin hymyilemättä


Jonas toteutti piiiitkän tatuointihaaveensa ja tatuoi ekan osan elokuussa.

Viime kesä oli jotenkin tosi outo ja lyhyt :D Syksy taas on tuntunu jo pitkältä ku oon ollu paljon vähemmän töissä. Ens kesänä aion pitää jonkun pidemmän vapaan!

4 kommenttia:

  1. Aww mitä kuvia! Ihana postaus 8>

    VastaaPoista
  2. voi että tulee ikävä kesää!
    kiva postaus ja oot tosi nätti Nadja<3

    VastaaPoista
  3. Joo niin tuleekin! Vaikka tykkään kyllä syksystäkin tosi paljon :) Kiitos<3

    VastaaPoista