2.2.11

2010 kuvina, heinä-joulukuu

Jatketaanpas! Tästä voi kattoa alkuvuoden kuvat.

HEINÄKUU
Vietettiin ukin synttäreitä ja mun miehet poseeraili mulle about 50 kuvan verran. Tää on lemppari
Urban oli pikku vauva eikä jaksanu kävellä koko matkaa
Käytiin Jonaksen kanssa korkeasaaressa
Käytin kesävaatteita
Jonas toimi ammattikuvaajana ja kuvas mun ylppärikuvan
Uitiin
Veljet pelleili

Koiratkin nautti kesästä
Lintsi!

ELOKUU
Tein tosi hyvää omenapiirasta

Mulla oli motivaatiota pukeutua kivasti

Käytii moikkaamassas Urbanin veljeä Remua
Juhlin suorilla hiuksilla ekaa kertaa puoleen vuoteen
Sänky meni rikki joten nukuttiin pari päivää lattialla
Yritin opettaa Urbanille jotain, vaihtelevalla menestyksellä...
Jonas täytti 23
Käytii kattomassa jalkapalloa, HJK-besiktas
SYYSKUU
Oli kivojen vaatteiden kelit :D
Ostin mun salaman!
Käytii bullitreffillä
Näytin hullulta ja Urpo nukku
Musta tuli VANHA...


ja vietin sen kunniaks tosi kivat synttärit

Lisää kivoja asuja
Egoilin
Söpöilin Urbanin kanssa
LOKAKUU
Käytii kattomassa Gagan keikka
Kävin mökillä
Ostin ihanat kengät Ruotsissa
MARRASKUU
Meidät feidattiin pahasti ku järkättiin Halloweenjuhlat. Kutsuttiin n. 30 vierasta, niitä tuli 2. Jihuu. Ketutti kauheesti ja päätin että mielummin vahvistan niitä aitoja kaverisuhteita kun yritän ylläpitää yhteyttä sellaisten ihmisten kanssa joita mun seura ei kuitenkaan kiinnosta.
Marianne taiko mulle iiiiiiiihanat ripset!

Käväsin nopeesti New Yorkissa ennen kuin jatkettiin Punta Canaan




Nautin auringosta
Nähtiin pilvipupu
Luulin että kaikki järjestyis

Olin hirmu ruskee
JOULUKUU
Tykkäsin mun ripsistä
Vietettiin Emman ja Sylvin synttäreitä
Urpo tykkäs lumesta
Tuli joulu
Ja mua ja Tykoa väsytti
Siinä se oli, 2010. Aiak paljon kaikkea on ehtiny tapahtua, hyvää kuin huonoa. 2011 on alkanut aika dramaattisesti mutta nyt mulla on hyvä fiilis ja luulen että tästä tulee hyvä vuosi :)

9 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus tää, kiva kun osaat olla avoin täällä bloginkin puolella :)

    VastaaPoista
  2. Ada: Oon paljon miettiny et kuinka paljon haluun musta kertoa, on tosi vaikea vetää se raja että mikä on liian henkilökohtaista. Mut itekki tykkään lukea blogeja joissa kirjoittaja kertoo itsestäänkin jotain joten yritän pysyä samalla linjalla :)

    Riikka: Eipä oo enää! Marianne muuttaa Tanskaan enkä halua mennä minnekkään muualle huoltaa niitä ku hänelle jotein annoin niiden tippua. Nyt oon ihan lyhytripsinen :(

    VastaaPoista
  3. Heii tosi kiva postaus nadja! <3 Nauti viikonlopusta! :) -Nelli

    VastaaPoista
  4. Kiiiiiitos rakas! Ihana saada sulta kommenttia<3 Nauti sinäkin ja nähään hei joku pvä ens viikolla :)

    VastaaPoista
  5. Mulla meinas tulla kyyneleet ton sun ja Jonaksen kuvan kohalla, minkä jälkeen olit kirjottanu että luulit että kaikki järjestyis.. t. Keski-ikänen 21v ;)

    mut hyvä, jos nyt on jo hyvä fiilis! Jatka samaan malliin! Blogi on hyvä ja sä oot aivan ihana!:)ja supernätti!

    VastaaPoista
  6. Mullakin meinas ku kirjotin sen :D Kyllä varmasti jatkan, ainakin yritän. Kiitos! :)

    VastaaPoista
  7. ÄÄää mulle iskee niin kova bullikuume :D Nyt pitää kyllä oikeasti alkaa säästämään omaan hauvaan.. en enää kestä.. viis vuokrasäännöistä yms :D hihihi.

    VastaaPoista
  8. Haha sitä ne kuvat teettää :D

    VastaaPoista