10.1.11

2010 kuvina, tammikuu-kesäkuu

Aattelin vähän käydä läpi kulunutta vuotta kuvien kera.

Tammikuu
Tammikuusta mulla ei oo kuvia tällä koneella enkä jaksa kaivaa niitä esiin mistään, mutta silloin käytiin Jonaksen kanssa Pariisissa, mikä oli aivan ihanaa :)
Helmikuu
Helmikuussa tapahtu kauheesti kaikkea, se oli tosi kiva kuukaus :D
Oli penkkarit
ja abireisteily
Luin erittäin ahkerasti kirjotuksiin

Pojat tuli mäkin kautta kotiin.......


Kävin Jonaksen kanssa ystävänpäivädeitillä
olin punahiuksinen ja kalpea :D Tykkään kauheesti tosta lookista mutta en uskalla värjätä hiuksia taas, sillä mä takuulla kyllästyn ja haluun vaaleet hiukset takas :P

Maaliskuu


Sain Jonakselta naistenpäivälahjan etukäteen.

Käytiin treffailemassa Alvinia:)
Jonas tuli kotiin Costa Ricasta ja toi mulle ihania tuliaisia, mm nää kengät.


Punaset hiukset pysy. Tykkään muuten tästä kuvasta :)


Käytiin ranskistreffeillä ja rakastuin tällaseen tyttöön


Mun piti lähteä ulos tässä asussa mut en uskaltanu :D Ihan hyvä vaan etten lähteny, ei kyllä näin jälkeenpäin katottuna nappaa yhtään.
Huhtikuu

Chip täytti vuoden
Jonas ei löytäny pääsiäismunaa (hehehe se on tuolla ylhäällä kaapin oven päällä)
Kävelin lempparikoirien kanssa bromarvin metsissä
Otin ekan tatuointini (ja nappasin siitä ilmeisesti todella epäimartelevan kuvan :D)


Otin Chipistä ihania kuvia :D

Juhlin Lauran synttäreitä kivassa asussa

Otin itsestäni kaikkien aikojen lemppareimman egokuvan :D

Toukokuu
Oli sortsikelit :D
Käytiin kattomassa ihania koiravauvoja ja rakastuttiin Urbaniin


Vietin paljon laatuaikaa mun rinsessan kanssa, podin huonoa omatuntoa siitä että se ei kohta tulis saamaan niin pajon huomiota kuin ennen.


Tykkäsin, ja tykkään edelleen, näistä asuista, mut miks oon kuvannu ton ekan ton hervottoman roskaläjän vieressä? :D


Käytiin minilomalla ahvenanmaassa


Tuli ihanat, lämpimät ilmat!

Oltiin Milanossa



Ja kauniissa Luganossa
Kesäkuu

Vuoden paras päivä, musta tuli ylioppilas!


Haettiin urpo kotiin


Oli niin kivat ilmat et pysty käyttämään kivoja vaatteita

Olin rakastuneempi kuin koskaan ennen

Vietettiin ihana juhannus

Kävin Valtterissa myymässä vaatteita


Fiilisteltiin, jotkut enemmän toiset vähemmän, jalkapallon MM kisoja

Oli kesä :)

3 kommenttia:

  1. Kun oot selkeesti vaalentanu hiuksia tänä vuonna, ois kiva sellanen postaus jossa kerrot miten vaalensit :) sun tukka näyttää olevan edelleenki tosi hyvässä kunnossa, mikä on ihme kun miettii miten paljon oot vaalentanu hiuksias! mäki haluan!

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania kuvia, tuli kauhee kesäkaipuu :)

    Ja vähän repesin tolle Chip täytti vuoden-kuvalle :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Voisin joo yrittää väsätä siitä jonkun postauksen, vaikka en nyt ihan tasan tarkkaan muista et mitä oon näille tehny :D

    Riikka: Noiden kuvien valitseminen oli ihan kauheeta ku tuli just niin ikävä kesää:( Chipillä on kunnon tuima ilme, ei taitanu kauheesti arvostaa synttäreitä :D

    VastaaPoista